Wednesday, May 5, 2010

Lupakan

kita selalu mementingkan apa yang kita nampak tapi bukan apa yang kita fikirkan.
maklumlah kita ni kadang-kadang boleh jadi pelupa.
lupakan apa yang kita terlupa
kerana jika kita selalu terlupa
kita lupa apa yang kita terlupa
Jangan sesekali kita lupakan
Apa yang sepatutnya tidak
Sepatutnya dilupakan.
Setiap ungkapan dan perkataan
Yang sering dilupakan.
JANGAN..

akibat dari peristiwa itu.

aku semakin tawar hati untuk menjadi pemburu jiwa.

aku gantung senapang buruan aku.

walaupun cik LADY ada beberapa kali menghantar sms memberi penjelasan,pada ku itu semua sudah terlambat.
kekecewaan yang aku alami sudah tidak mampu untuk dipulihkan.

Aku pulak terlupa jalan balik..

Lagu waktu merepek

SATU
Dewa
http://www.youtube.com/watch?v=7TNeE6C-7Cw&feature=related

P/S:Aku kat McD nie..aku tengok sume pompuan kat sini merokok. Ade la dalam 8 orang..Mereka yang lemas ditelan zaman atau aku yang hilang dii telan zaman.
Blurr
Konpius
Fak!!