Monday, February 14, 2011

Reflection: Lekat

As i walk alone i wonder, whats when wrong with our love, a love that was strong. Teringat kata kata Atticus. jadi aku cuba hubungi dia, kerana aku tahu, ia bukan satu jenayah. Aku cuma tidak mahu terlepas apa yang sepatutnya terlekat kemas dalam pelukan aku.

Aku cuma mahu dengar bebel dan leternya, mungkin juga gelak senyumnya, atau sekurang kurangnya biar saja dia bercakap dan aku mendengarnya sambil memerhati jerawat berulang tumbuh di tempat yang sama. Botol air hijau yang tidak pernah tinggal.

Most of the time, she pickup my call, but sometimes she didnt pickup or return back my call, maybe she busy with never ending works and family matters, like she always tell me.

I dont want to know she lied or not. I just kept my self to looks thing in her direction.

Aku patut lebih memahami.
......
Makan mana.?
I can go anywhere, you lah nanti tak halal.!