Friday, January 6, 2012

Hall Of Fame

Secara general-nya, kau terlalu tamak akan kuasa, to desperate to be noticed. Gila kepada kebendaan , gila kepada kuasa, gila pada kedudukan, gila kepada pengagungan, gila pada perhatian.

Perlu aku jelas-kan.?

Aku tak ingin itu semua, aku tak perlu itu semua.
I dont want to be known nether being illustrious. I am no hunger of fame.

I just want to live and be forgotten and never be remembered. Aku hanya menabur ikhlas dengan senyum gusar-ku.

Oh ya, Kepada kau wahai pemilik hati gundah
You have a great mind, yes you do, but not a great soul.

Untuk kau gadis bernama penyanyi barat.
Go learn a fucking good shit or two,
Atau kau mahu aku tunjuk-kan jalan keluar.?
................
Apa yang aku sampai-kan sebentar tadi buka kerana aku percaya pada kau, tetapi aku tidak mahu apa yang aku usung dan bimbing sebelum ini hancur berciciran.