Tuesday, June 14, 2011

Ruthless

Bersila statik seperti patung Buddha, menganalis setiap contengan contengan di paparan muka sosial milik dia. Tablet tablet putih yang ditelan tidak langsung memberi kesan mengahalang impuls kesakitan dari terus terangsang. Delusi optikal terus menjajah minda, slaid wajah dia terpapar satu persatu dan datang meludah hati, kadang ia hadir dan menjerit i'll haunt you i'll haunt you.!. Dalam masa yang terluang, sepatutnya dipenuhi dengan dengkuran lepas yang tergendala.

Pura pura menyikir kalut, pura pura menghembus nafas dengan dengusan lega, berpura gagah dengan menghadapi kecelaruan dalam kepala. Penyeksaan paling meluka-kan bila jiwamu mengatasi kemahuan hati mu.

Mungkin satu masa nanti aku akan beransur dari rumpunan teman dan dia "angel". Mungkin sumpahan hidup aku sudah bermula dan perlahan lahan aku akan tenggelam dalam ruang yang semakin kecil, sempit, gelap dan tersisih, sehingga aku hanya punya aku untuk berkongsi segala rasa.

It's happening now, i guess.
.............
Bila difikir balik, aku melakukan jenyah paling berat bila, I let myself fall in love with her, deep.. Dan dia tak dapat melihat-nya.