Sunday, May 1, 2011

Reflection 8

Aku cuma manusia, manusia seperti kamu, yang bukan mahabijaksana dalam merungkai persoalan yang kau ajukan pada aku. Setiap persoalan kuadratik yang kau tanyakan kadang kala tak termampu untuk aku rungkai-kan satu persatu. Dan ada masanya, kata kata aku jika tidak difahami sepenuhnya lebih cenderung kepada merosakkan dari memulihkan keadaan.

Maafkan aku, perempuan, aku bukan jantan yang cenderung kepada pembohongan, mungkin aku terlalu berterus terang dan itu yang kau perlu tahu.  Jiika kau ajukan soalan permasalahan kuadratik hubungan vagina testis kau yang bermasalah kepada seseorang dan dia mampu memberi kau false hope hanya untuk menyenangkan hati kau. Itu hanya alasan ciptaan hanya untuk menambah masalah kepada perhubungan kau.

Dan aku jantan yang tidak mampu menipu semata - mata untuk menyenangkan hati manusia lain. Jika dia bukan pasangan vagina testis kau yang terbaik aku akan kata tidak baik, dan jika dia terbaik, aku akan kata baik, dan aku berikan jalan - jalan yang aku rasakan perlu untuk kau membina semula.

Aku ragu ragu terhadap penghuni alam yang lain, like a bunch of sotong, a bunch of hypocrite they are, bermuka muka macam manusia yang salam ber-isi dengan tuan rumah kenduri kahwin.

Perhaps, this is answer for your big question. Why he did that, why she did that, Why both of you like Kelantan and Selangor football club, why we like Manchester United and Arsenal.

Okay, enough, some of you for sure didn't get it.