Monday, April 11, 2011

Curiosity

Lelaki cina hubungi aku, seorang kawan lama yang telah lama di anaktiri-kan dari golongan judgmental seperti aku. Destinasi sebuah restoran cina di Bangsar. Dia telah banyak berubah, susuknya tidak lagi berotot seperti dulu. Di sisinya ada seorang gadis, berbaju merah. Seperti pernah aku kenal.

What happen dude, kau ambil ubat Dr Rozmey ke.? aku tanya

“I just leave her!”

“What?” I raised my eyebrows.

“I left her!”

“Don’t blame me. She’d pulled the trigger. I just help her through,” explained the dude followed by a strange laugh.

Actually we both laugh.

Aku diam, dari sisi aku aku angkat kening membawa anak mata ke susuk gadis di sebelah lelaki cina. Mengharapkan signal yang aku beri di fahami oleh lelaki cina tadi.

Lelaki cina faham signal yang aku beri, sambil mengunyah pau, lelaki cina bersuara. 'Kau tak ingat ke budak perempuan ni, Sue lah.

Ohh aku dah lupa, sejak aku masuk tahun ketiga, banyak memori aku yang dah hilang. Aku jawab.

Dia ada masalah. Masalah besar punya.

The dude suddenly whispered, She cought her brother mastrubate. Aku diam, Lelaki cina senyum, gadis cina diam. Dalam hati aku jerit Fucckk.!

So, what happened then.? Aku tanya, full of curiosity, just like a cat.Gadis cina diam. Lelaki cina cakap lagi dalam bahasa yang tidak aku fahami. ching chong ching chong dan gadis tersebut angkat muka dan bersuara. It's just not my brother, it's two, my brother and his friend. Lelaki cina tekup muka, mungkin malu dilahirkan sebagai lelaki.

Wait, im still stuck on why 2 allegedly straight males would masturbate together for "fun and pleasure", never heard that one before.

Sir, Coke.! Aku order minuman, dan melekat di kerusi selama 2 jam.