Wednesday, April 20, 2011

wtf

Mr. Susah Senyum, wanita itu gelar aku.
Aku bukan susah senyum aku cuma tidak mampu untuk senyum.

Aku tidak mampu senyum bila mana aku di kelilingi orang yang bermuka muka, macam dia, macam kau, macam mereka. Ada watak watak ingkar yang cuba menjahanamkan graviti hidup aku dan wajah dia berlegar legar menerajang setiap inci hidup aku. Hidup bermuka muka seperti orang hadir ke kenduri kahwin.

Terus terbuai, hanyut terbenam dalam satu alam palsu yang tidak pernah menenangkan hati, Terperangkap dengan lakonan ketenangan, kegembiraan yang dibuat buat. Tertipu dengan kegembiraan, kejayaan, keyakinan, kerancakkan musik dan hiburan buatan sendiri. Pehujungnya, akal kekal likat melekat dengan pencarian dan teka teki yang tidak terjawab. Ohh wait, what the fuck im doing here.!

Bangun dan tinggalkan beberapa not biru diatas meja dan beredar dengan dari kawasan bilik bilik pink yang bermatian mengharung hidup di atas kerak bumi.