Monday, April 18, 2011

Truth

Aku tak faham dia, we are different. Dia kata

Cubalah, awal- awal memang memang susah nak cari titik persamaan, mana tahu akan datang ia mula wujud dalam diri masing-masing.

Sepatutnya, awal bercinta, waktu yang paling best, paling hot. Ini tak suam suam kuku pun tidak. Dia kata lagi.

Girl, love means letting go.


Hah.? Takkan lah. Dia pintas.

Dengar dulu, love means letting go. Penah dengar.? Aku bukan suruh kau tinggal-kan jantan kau, aku mahu kau let go kan benda benda bodoh macam ni. Ego, altel ego. Both of you kena let go kan benda ni. Barulah relation kau orang boleh smooth. Jangan over react bila boy kau angin. Kau kena jadi air, itu yang terbaik.

Satu perkara yang aku dapat lihat dari susuk gadis ini. She always confident and positive. Dan, yang satu aku kagum-kan, dia lebih bagus dari mana mana perempuan yang pernah aku semuka.

Dengan batang nikotin di mulut, aku meraba poket mencari lighter, dan waktu itu aku lihat dia tersenyum, mungkin khayal mungkin tidak. Aku ketuk meja, hah berangan.! Dia pandang senyum, takdelahhh. you ni.!

Sambil melepaskan nafas asap berat, aku kata dalam hati.
Go ahead girl, make my day, jika itu yang mampu buat kau tersenyum.


.........
The truth, i was in the middle of depression mode, and really need shoulder to embrace my soul, i was already gross in this dreadful moments but it seemed like i will have another punch in my face and blew my face off.