Wednesday, April 13, 2011

Reflection 7

Aku tak mahu dia mendominasi konversasi. Aku pintas setiap kata yang diluahkan, setiap rasa yang dikeluarkan. Aku tahu jika aku benarkan dia mendominasi aku akan tewas dan hanya senyum ikhlas yang aku akan aku simpulkan.

You'll be better person when im not around. Aku katakan

I'm better person now with you here. Dia kata

Ohh ok then, i'll be better person if without you, well i want you to know, that you're not priority,even not my option's. So better you.. Aku hentikan kata-kata.

Dia tunduk, tangan-nya tidak henti mengores sticker yang melekat di meja. Dan, tiada sepatah kata yang dilontarkan.

Girl, kau telah sisihkan aku dari hidup kau bertahun lepas, dan saat ini kau mahu menanam semula di tanah yang telah keras terhakis.
 
Then what should i do, what can i do for you, i just want you right now.?

Nothing.! I'm digging my way to something better. i'm sowing the seeds I take for granted. This thorn in my side is from the tree I planted. I think I'd do better on my own, no love, no fights, just me alone, alone.! aku kata dan membuka langkah meredah hujan.

Tidak mengapa, biarkan aku basah sekarang kerana aku tidak mahu basah akan datang. Dan aku jantan dengan great honour, mungkin lebih kepada great ego, takkan biarkan kesilapan berlaku lagi.


You not worth it girl, i just want you to suffer.!