Tuesday, March 8, 2011

Blackmail

Keep your knife in kitchen, not on people's back.

Secara generalnya, kau terlalu tamakkan kuasa dan cinta. Too desperate to be noticed. Gila kepada kebendaan, kedudukan, perhatian dan pengagungan.

Perlu aku jelaskan.?

Aku tak perlu itu semua. aku tak inginkan itu semua. No need to scream or shout the whole world for my existence.

I don't want to be known neither being illustrious. I am no hunger of fame.


Hey! I just want to live, and be forgotten and never be remembered. Jangan harap-kan aku, jangan, aku hanya menabur ikhlas dengan senyum gusarku.

Kau hanya mencabar jantan ego seperti aku untuk menghitung tasbis tasbis hitam dendam, dan nyatanya aku tidak gemar diperlakukan seperti itu. Take it, dan aku hanya melihat sejauh mana kau mampu bertahan.

Tidak dapat aku sangka-kan yang kau meng-utuskan text berbaur ugutan pada aku hanya kerana seorang perempuan. Hanya aku yang berdrama berpura tidak tahu siapa pengutusnya. Hey, kau patut rasa malu. Dan, aku nyatanya tidak akan memutuskan benang benang sahabat hanya kerana seorang perempuan. Hubungan cinta berdasarkan kehendak atau keperluan.? ahha, think about it bro. Look at me, think.! think.!

Tiada jawapan bukan.? Bengap.! 

Bagi aku, it's a commitment, not an achievement. Commitment is not a pleasure thing, it makes you grow older. Henti-kan dongengan tentang alam utopian dan fantasi-fantasi palsu yang mengekori tentang keromantisan hubungan vagina-testis yang abadi. The only thing we really do in this life is, an alone journey.

Even in mathematical science, two can never become one, unless it's divided by itself. Get it.?

Jangan tanya.  

And now, close your eyes, I'm doing V using my index and middle finger.!

Care to kiss my ass.?

Go learn a fucking good shit or two.!

Atau kau mahu aku tunjuk-kan jalan keluar.?