Saturday, March 26, 2011

Reflection 6

Malam itu, aku lebih banyak mendengar dan dia lebih kepada berdiam diri, mungkin tiada bahan nukilan untuk dibicarakan. Tapi aku tahu ada sesuatu dalam dada yang keras membungkam bersama dengup jantungnya, dalam hatinya, yang mungkin tak terkeluar dari dua bibir indah milik dia.

Aku diam, dia juga diam. Bermain dengan perasaan sendiri dan tenggelam dalam lautan fantasi masing masing. Dari sisir tepi aku cuba menangkap riak wajah cantik milik dia, dan dibayangi bau harum rambutnya..

Stereo radio buruk tegar mengulang bait bait lagu "bekas melody", girl like you is impossible to find, impossible to find.


Well, most of the time word is meaningless when the moment is priceless.

Tuhan, aku mahu dia kekal disebelah, kekal.!

...
Perempuan, layaknya kau adalah perempuan yang penuh dengan idea, dan malam itu bukanlah kau yang sebenar-benarnya.

See More