Thursday, March 31, 2011

Glad.

Selepas entri yang aku publish-kan malam tadi, banyak jejak kasih telah berlaku, satu persatu sms dan private messages masuk satu persatu. Kebanyakkan dari mereka mengatakan pasangan masing membuka hijab yang tidak terlihat sebelum ini. Baik si jantan atau si gadis. Dan semuanya menjadi lebih sempurna lebih jujur dan lebih berterus terang. Mana yang sebelum ini rasa seperti kayu penyandang telah menjalin hubungan lebih baik, lebih nyata akan situasi dan kedudukan sebenar. Dan, aku doa-kan kamu yang telah melalui jejak kasih, kembali bertaut bersama, aku doa-kan kebahgiaan dan kesinambungan dalam kehidupan. Ingat, apa yang anda perlukan adalah "simbiosis".

.
.
.
.
.
.
.
Dan aku, aku akan terus terusan sepi, sendiri dan miserable. Yang nyata, aku dapat tahu mengapa jantung berdegup kencang sejak aku bangkit dari tidur semalam. Kini telah aku ketahui.

Jadi-nya aku berikan kamu serangkap lagu yang aku tangkap lirik lirik sewaktu memandu subuh tadi. Enjoy.!